BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

12 Apr 2012

Macam nie ke sahabat ?

Assalamualaikum reader :) .. Title entry harini agak kurang ajar . k dah bersedia  k dgar . k bagus =='

Actually kisah nie bru berlaku . dan hati aku msih panas lg . kawan aku nie ajak hang . then aku katalah 'okay' . siap set msa dan time lg . aku ponn lama x jmpa minah sengal nie . then kelmarin , tgah aku dgar lagu danza kuburo *dauspunyafav  , aku dpt texting . textingnya mcm nie .


aku rasa x jd jumpalah ,aku nak jumpa pakwe aku .

k kalau ampa kt tmpat aku , apa yg ampa rasa ??
lepas bc terus aku cmpak nfon dan berkata 'lantak kau lahh !!!' .

Aku x paham kenapa masih ada sahabat yg pentingkan pakwe dri sahabat mereka . Sakit period share dgn siapa ? dgn pakwe ?? xkann , ofcoz sahabat . Pakwe snang di cari berbanding sahabat . take the notice kawan2 !


kisah kedua pulak dah lama jadi . someone yg x mahu di siarkan nmanya telah bepindah sekolah semasa form 4 . mula2 dulu keep in touch jugak. then mkin lama , terus senyap . num pon tukar , fb dah x aktif . then dia dah mcm org asing bg kmi . anta IM dia offline . texting sedaih dulu x bule ka ? bkan kmi mintak hang mai sujud kt kaki kmi . kami semua sayang hang tau x . kmi x prnah anggap hang mcm org asing . kalau kmi terkasar bahasa dgn hang , just tell it . kami tegur hang sbb kmi xmau hang hanyut .thats all .mgkin hg baca nie hang akan terasa . tp itulah kebenaran . aku x rety nk hippo kerit .


SAHABAT YANG SEBENAR IALAH SAHABAT YANG BERANI MENEGUR KESALAHAN KAMU .


Terima kasih kerana melepak di sini :)









No comments: