BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

11 Apr 2012

Sahabat itu permata

Hai handsome . hai cantik . Harini tetiba nk update pasal someone nie . Nama Nor Hanisah a.k.a Nieysa Ghani . dia kawan baik kita . dia  ibarat kembar kita . dia jugak ibarat buprenn kita . everything I shared with her . Nk tgok gambar dia ?

scroll ...






scrolll...









scroll ....








scroll...








scroll..







*bunyi drum pelissss


jeng jeng !


gambar curi dr FB .hikhok ! peace yo








FB dan twitter merupakn tempat kmi berdating . x ckup tuu , kt sekolah . even kmi kelas lain2 , tp bkan menjadi batu penghalang untuk kmi bergosipp . aku kenai hamba Allah nie since form one tp start rapat msa form 4 . semua problem aku ,dialah tmpat aku luahkan . dgn dia aku tak pndai nk berahsia . dia jgak selalu gimme kta2 support saat aku tgah sdih . dah boleh kata mak num 2 aku nieh !.

Ya Allah , tolong jaga dia baik2 .Izni sayang sgt dkat dia . Kurniakan dia rezeki dan suami yg baik .Sebab dia baik !

I lapchiuu so much gigi besi .
and I hope youu like this entry :)

Goobyee !





No comments: