BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

20 Apr 2012

Saturday :)

I start the day with bismillahirahmanirahim :)

Hai handsome ,hai cantik .Dah lama tak update and blog mula membina sarang labah2 di setiap penjuru .Hari ini Sabtu bersamaan 21 April ,kawan sepermainan saya telah selamat bergelar isteri orang .Tahniah Ira .Masa saya update blog nie ,bru balik dri kenduri dia lah .Tapi x sempat jumpa dia :( .okay ,takmau sedih =='

Sedia maklum keputusan matrikulasi akan keluar pada 25 April 2012 .Tapi aku dah nekad takmau check ,sbab aku tau mmg aku xdpt .Eh ,bdak yg failed kimia mmg xboleh msuklah ! .K foineee .Aku ada apply pra diploma UiTM .And now tunggu jealah keputusannya .

Pagi2 buta tadi ,tanpa bersarapan dan gosok gg ,aku dah ngadap twitter .tgah2 baca tweet yg mencuit hati di twitter ,aku nmpk Shila Amzah sedang bertweet-tweet .Aku saja nk cuba nasib ,aku pon tweet lah stu dkat dia ..






Masa aku tweet tuu xletak harapan segunung everest pon yg Shila Amzah nak baca tweet aku .Well ,tanpa di sedari ..






Woahhh ,dia reply tweet aku plus follow sekali .
Haha ,tenkiuuuu kak sha .Ilapchiuuu <3

Then kt connection aku pon busy time tuu ..



Sorry ,sesiapa yg nama berkenaan .Ini hanyalah entry semata

So ,have a nice day kawan2 .Take care :)



No comments: